Kegel oefeningen bekkenbodem

Kegel oefeningen: Bekkenbodem

Kegel oefeningen bekkenbodem5 meest effectieve kegel oefeningen voor vrouwen

Kegel oefening 1:

Kegel oefening

  • Ga liggen en leg je benen zo breed als je schouders zijn
  • Ontspan je billen
  • Span de bekkenbodemspieren aan voor 5 seconden en ontspan daarna weer

Kegel oefening 2:

Kegel oefening

  • Ga liggen en buig je knieën en adem in
  • Span je bekkenbodemspieren aan terwijl je je billen omhoog doet
  • Stop met ontspannen en ga rustig terug naar de beginpositie

Kegel oefening 3:

Kegel oefening

  • Plaats je knieën en handpalmen op de grond
  • Terwijl je inademt, maar je je rug bol en span je de bekkenbodemspieren aan voor 5 seconden
  • Ontspan wanneer je uitademt en kom je terug in de beginpositie

Kegel oefening 4:

Kegel oefening

  • Ga zitten en plaats je voeten naar buiten op de grond
  • Span de bekkenbodemspieren aan voor 5 seconden terwijl je je voeten naar binnen draait
  • Ontspan en kom terug in de beginpositie

Kegel oefening 5:

Kegel oefening kleermakerszit

  • Zit in de kleermakerszit
  • Span de bekkenbodemspieren 5 seconden aan en ontspan daarna weer
Good Habbits Challenge

Good Habbits Challenge

Wat is de “Good Habbits Challenge”?

Goede gewoonten, good habbits, ontstaan doordat je een regelmatig ritme hebt die je meerdere keren herhaalt. Meestal beginnen we in januari allemaal met goede voornemens, maar wat nou als je jezelf al in december een nieuwe goede gewoonte eigen hebt gemaakt. Dan start je 2018 met goede gewoontes die uitmaken van  je lifestyle en hanteerbaar zijn in je dagelijks leven. Omdat we hier bij Power Flow Yoga er zijn om je te begeleiden in een bewuster en gezondere leefstijl willen wij je daarmee stimuleren en belonen! En zo ontstond het idee bij Power Flow Yoga voor de “Good Habbits Challenge”.

Lees verder

chakra-specials

Power Flow Specials: Reis door de Chakra’s

Laat de energie weer door je lichaam stromen door je chakra’s te openen!

Chakra’s zijn energiecentra in je lijf die uit balans kunnen raken door stress, negatieve gedachten, bewerkt voedsel en andere invloeden.

Op vrijdag 28 juli wijdt Diana in onze maandelijkse Power Flow Specials een hele les aan chakra’s. Leer over de 7 belangrijkste chakra’s in je lijf en hoe je deze kunt openen met speciale ademhalingsoefeningen en houdingen.

chakras uitleg

Lees verder

Power Flow Yoga | Diana Soijo
Leehove 89
2678 MB De Lier
06-21863997

  • IBAN NL92 ABNA 0561 5002 82
  • IBAN NL69 KNAB 0255 7338 28
  • KvK 53824199
  • Btw NL145901063B01